modem pro Linux

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Úterý Září 28 13:26:29 CEST 1999

Měl jsem dobrou zkušenost s Microcom DeskPorte 56k - ale na ISA slotu. Nyní
již začínají distribuovat podobně označený, ale na PCI slotu. Ten jsem sice
neměl možnost vyzkoušet, ale v označení se přímo vyskytuje písmeno W :(

Slávek.