modem pro Linux

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Úterý Září 28 22:43:52 CEST 1999

"Slavek Banko (axis)" wrote:

> Měl jsem dobrou zkušenost s Microcom DeskPorte 56k - ale na ISA slotu. Nyní
> již začínají distribuovat podobně označený, ale na PCI slotu. Ten jsem sice
> neměl možnost vyzkoušet, ale v označení se přímo vyskytuje písmeno W

ja mam microcom ISA netelligent 56k a beha v pohode (az na jednu
malickost - nepodarilo se mi to prinutit respektovat escape guard time,
a to sem delal, co sem mohl). port a irq jdou bud natvrdo naswitchovat
(port 3f8,2f8,3e8,2e8, cili com1-4, irq vsechny dostupne), nebo jde
prepnout na pnp

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU