Sireni Linuxovych novin

Jiri Kulhan jiri.kulhan na creatix.cz
Úterý Září 28 13:06:50 CEST 1999

Zakkr wrote:

> Je ovsem pravda, ze by nebylo marne prehodnotit (obecne) "nastaveni" prav u
> veci ktere tvori celek a to tak aby bylo mozne s celkem nakladat jako s
> celkem. Tedy neco ve smyslu: "kazdy kdo napise do LN tak souhlasi s
> tim, ze LN jako celek vcetne clanku bude siren (napr.) pod GNU licenci".
> Nebo, ze se autori vzdavaji autorskych prav ve prospech CZLUGu. Tedy jde-li
> to nejak udelat ohledne prava..

Mam pocit, ze z nejakych diskusi zde ohledne GPL vyplynulo, ze v CR se
autor nemuze vzdat autorskych prav, i kdyby chtel...nebo jsem to spatne
pochopil ? Pruchodnejsi cesta by mohla vest pres nejakou klauzuli, ze
CZLUG muze s prijatymi clanky nakladat dle sveho uvazeni, pokud si autor
vyslovne nevymini neco jineho...

Jiri Kulhan