Hledani informaci (Bylo Re: Instalace Linux)

Ivan Suchy linux na pobox.sk
Středa Září 29 16:40:35 CEST 1999

Milos Prudek wrote:

> Jenze kdyz nekdo napise "nemam cas hledat/kopat v archivech", tak me to
> prijde jako by rekl: "Chci odpoved. A mimochodem, NERAD CEKAM."

Myslim, ze to nemusi byt vzdy tak. Moze ist napr. o cloveka, ktory svojho
zamestnavatela
presvedcil o tom, ze linux je nieco viac, ako iny os a urobil to z
presvedcenia, ze je
to naozaj tak. Vzdy sa ale najde nieco, co ho moze dostat do pruseru, nie
jeho vinou,
a ak je tam este aj nejaky termin typu (tvrdil ste ze je to bomba, tak
zajtra to chcem
mat) je to velmi neprijemne. Nesledoval som tente thread, takze moj mail
berte vseobecne.

S pozdravom Ivan Suchy.