mereni rychlosti nosne modemu

Středa Září 29 19:56:52 CEST 1999

On 29 Sep 1999, Leos Bitto wrote:

> Bohuzel to neni temer k nicemu. Dnesni modemy se sice na nejake rychlosti
> "spisknou", ale pak behem provozu ji mohou menit (snizovat i zvysovat) podle

To sice ano, ale krome hodne spatnych linek to AFAIK moc nepouzivaji.

> aktualniho stavu linky. A na zjisteni teto aktualni, pravdive rychlosti
> bohuzel AFAIK zadny univerzalni zpusob neexistuje. A u mnoha (bojim se ze
> vetsiny) modemu neni vubec zadny zpusob. :-(

Je skoda, ze tak malo externich modemu ma display jako treba stara Supra
288. Staci jeden pohled a hned je videt, co se deje.

Zajimalo by mne, jestli interni modemy (kdyz pomineme ty uplne
nejwinmodemovatejsi, kde software dela uplne vsechno) stavove informace
nekde signalizuji (krome inzerovaneho AT prikazu).