mereni rychlosti nosne modemu

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Čtvrtek Září 30 13:02:20 CEST 1999

>         A jste si jisty, ze ve WinNT mate SKUTECNOU rychlost a ne jen neco, co
> si okna vymysli? Videl jsem spoustu softu (i originalne dodavanych k
> modemum jak internich, tak externich) ktere casto psaly neco ve smyslu,
> ze rychlost spojeni je 115200, coz je bohuzel rychlost portu a dokonce
> se to nekdy menilo i na 64... nebo dokonce 38400... - na toto bych vazne
> nespolehal...

No ale to neni softem, to je rukama, pane Inzenyre! soft zobrazuje info,
ktere mu poskytne modem, a zalezi na tom zda ma modem narizeno hlasit
rychlost na portu, nebo rychlost modemoveho spojeni! a toto se modemu
narizuje AT prikazem. To neni zrovna bod ve kterem by se lisil linux a
MS Windows.

--
Milos Prudek