mereni rychlosti nosne modemu

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Středa Září 29 23:07:02 CEST 1999

David Rohleder wrote:

> [...]

Microcom rika, ze:

ATW2	Call progress not reported. Connect xxxx message reports DCE speed
(e.g., CONNECT 28800).

Taky to jde pres registr modemu S95, kde jdou i enablovat hlasky typu
CARRIER XXXX, PROTOCOL XXXX a COMPRESSION. K dane problematice se
vztahuje jeste prikaz ATX. Bohuzel sem nemuzu napsat, ze jsem to vycetl
z manualu od micorocomu, protoze to maji pod copyrightem.

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU