Jesux - krestanska distribuce

Daniel Ciprus diamant na cspo04.sk
Čtvrtek Září 30 07:40:04 CEST 1999

No vazeni ..

Dovolim si vstupit do tejto debaty. Myslim si, ze miesat nabozenstva do
pocitacov by sa robit nemalo. Aj ked ako citam v $SUBJ robi sa to.
Pokial by takato dostribucia vysla, nemyslim si ze bude mat nejaky velky
ohlas u uzivatelov, pretoze vsetci sme zvyknuti na prikazy kill a podobne,
takze s aliasami asi neuspeju. Ale nie to som chcel.
Sledujem ze sa toto tema zacina obracat na nabozensku debatu. Skuste
pouvazovat popripade si precitat MetaFAQ od Yenyu a uvidite ze toto nie je
miesto kde by sa malo prejavovat vase nabozenske citenie.
Nic v zlom, ale ozaj si myslim ze tematika Jezis a nabozenstvo je detailne
opisana v Biblii alebo Pisme svatom.

Dik za porozumenie.

P.S.: a miesat nabozenstvo a tak velku osobnost ako bol Jezis Kristus do
tychto veci sa mi zda z pohladu "kacira" ako take znevazovanie ucenia
tohto cloveka.
P.S.: nie som veriaci ..

/***************************************************\
|                    Daniel Ciprus                  |
|      SysAdmin of Solaris                          |
|          Linux and more ...                       |
|     kontakt :                                     |
|       email : diamant na vadium.sk                   |
|       tel   : 0905 562 370, 091 721 060           |

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)