Jesux - krestanska distribuce

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Září 30 10:20:47 CEST 1999

Daniel Ciprus wrote:
> Nic v zlom, ale ozaj si myslim ze tematika Jezis a nabozenstvo je detailne
> opisana v Biblii alebo Pisme svatom.

Na toto musim reagovat ono Bibliu a Pismo svate je vzdi upravene aby vyhovovalo
tim co vladnu cirkvi v danom okamziku. Takze bi som sa nato moc nespoliehal ono
je tam dost zavadzajuceho balastu ktori tam urcite povodne nebol.

> P.S.: a miesat nabozenstvo a tak velku osobnost ako bol Jezis Kristus do
> tychto veci sa mi zda z pohladu "kacira" ako take znevazovanie ucenia
> tohto cloveka.

Ono znevazovanie neveriacimi nieje tak zle ako znevazovanie "veriacimy" ktory to
robia dost zivalne. priklad: Irsko (teraz), Amerika (za kolumba),
Arabi (v stredoveku), zevraj aj v rozpade Rima mali prsti krestania
ako vzdi v mene slavy BOHA.

> P.S.: nie som veriaci ..

Ja tiez nie ale toho cloveka i ked ho dost zmystizovali si vazim ako velku
osobnost.

--
Ludska blbost a dobrocinost su nekonecne!

				Urcite nato prisiel niekdo skor ako ja :(
*
Zz_indigo /*Marek Blasko*/