tiskove fronty - pracuje jen jedna

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Září 30 11:56:49 CEST 1999

Vyreseno !!

Chyba nebyla na strane linuxu. V NW 3.12 muze supervisor vsechno ->
proto jsem na ty tisky pouzil jeho ekvivalent "admin" v NW 4.11.
Jenze jak jsem zjistil az dodatecne, neni admin clenem skupiny
Everyone, ktera je default uzivatel vetsiny front. Z tohoto duvodu
admin nemuze tisknout (i kdyz si to muze bez problemu povolit).

U fronty fs00 mame vyjimku a uzivatele jsou vyjmenovani jednotlive -
vc. admina. Proto se to u ni neprojevilo.

BTW proc linux neohlasil, ze to nejde ? Kdyby neco rekl nebo kdyby to
nechal ve fronte ...

Diky vsem za pomoc.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz