tiskove fronty - pracuje jen jedna

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Čtvrtek Září 30 11:13:10 CEST 1999

Dobry den,

Miroslav BENES wrote:

> Zdravim vsechny pritomne a prosim o pomoc. Uz jsem podobny dotaz
> nadhodil drive. Ted jsem o kousek dal, ale porad to jeste neni ono.
> Konkretne potrebuji, aby mi linux zpracovaval tiskove ulohy a posilal
> je do novelacke fronty. Konfigurace (RH6.0) :
>
> /etc/printcap :
> =========
> fs00:sd=/var/spool/lpd/fs00:mx#0:sh:lp=/dev/null:af=/var/spool/lpd/fs
> 0 0/acct:if=/var/spool/lpd/fs00/filter:
>
> V adresari /var/spool/lpd/fs00 jsou filtry a tyto soubory :
>
> .config :
> ======
> [...]

No, je to skutečně jen nápad: máte nastavená správně práva k adresářům,
souborům a scriptům ve /var/spool/lpd? Vzhledem k tomu, že lpd běží
(tuším) pod daemon-em, tak by to mělo být důležité...

Dále se mi jednou stalo i to, že nebyl spustitelný soubor filtru: taky
to nic nevytisklo a zhavarovalo... Ovšem, pokud jste to překopíroval...

Zdraví
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72