Soubory vetsi nez 2 GB

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Září 30 12:42:54 CEST 1999

On Thu, 30 Sep 1999, Pavel Machek wrote:

> Ahoj!

> Ano.
>
> Ktere jsou bezne k dispozici. Ja ted zrovna nevim kde, ale na l-k
> vedet budou.

Mohu tomu rozumet tak, ze treba na Pentiu II zaplatuji
jadro a pak vsechny programy, treba Sybase budou moci
pracovat s daty v souborech > 2 GB???

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic