Soubory vetsi nez 2 GB

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 30 13:24:40 CEST 1999

AhoJ!

> Mohu tomu rozumet tak, ze treba na Pentiu II zaplatuji
> jadro a pak vsechny programy, treba Sybase budou moci
> pracovat s daty v souborech > 2 GB???

Mas-li od sybase zdrojaky, tak ano. Vyzaduje recompilaci klienta.

(Hadejte proc. Je potreba zmenit off_t z 32 na 64 bitu!)

								Pavel

--
The best software in life is free (not shareware)!		Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+