Hledani informaci

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Čtvrtek Září 30 14:20:29 CEST 1999

On 30 Sep 99, at 13:22, thus spake Milos Prudek:

> Je a neni. Podle me je to otazka kritickeho mnozstvi uzivatelu. Zatim to
> zvlada stavajici konference. Spis je problem v tom ze se nam tu vyskytl
> jeden grafoman s titulem (nechci ukazovat prstem :-), takze by stalo
> zamyslet se _dukladne_ nad moderovanim konference.

A nebo ja mam pocit, ze tady chybi FAQ. Ono je hezke, ze vsechno je v
archivech, jenomze procitani threadu (pote, co jsem ho po dvaceti hledanich
nalezl - kazdy mesic je zvlast), a zjistovani, zda je obsazena relevantni
informace, to uz cloveku dokaze vzit chut do zivota. Vubec se nedivim, ze
spouste lidi se v tom archivu hledat nechce.

Neslo by proto, aby priste, az se zase objevi odpoved "je to v archivu", se
nekdo, kdo do problematiky vidi, pochlapil, a napsal prvni polozku? V
dokumentu, sepsanem s cilem odpovedet na otazku, se preci jen hleda lepe, nez
v archivu.

          Pavel Kraus
            CAA CR
         kraus na caa.cz