SAMBA FILE LOCKING NUTNEEEEE

mkalenda na email.cz mkalenda na email.cz
Čtvrtek Září 30 14:25:44 CEST 1999

Ahojte lidicky,
mam problemek se sambou. Nejak nemohu najit volbu pro vicenasobne otevreni
souboru na smb "discich" ... Resim ted proble s dbf souborem uplne aktualne
potrebuju aby vnem mohlo zapisovat vic klientu ZARAZ ! pro cetni otevrit
jde pro zapis ne. Jedna se o jednoho uzivatele (vlastnika) ale nejde mi
otevrit vicekrat. tusim nejakou zradu v share mode ale nevim jak presne
}presneji jsem nic blizsiho nenasel hlavne z casovych duvodu).
  Poku se najde nekdo, kdo mi muze pomoci at tak ucini, budu mu nesmirne
zavazan. Bohuzel se ted nijak moc nedostanu k dokumentaci a melo by to byt
co nejdrive

s pozdravem Martin Kalenda

PS: kdo tu rikal ze mu nejede UPS s Linuxem ?? mam v peeci nekolik APCcek a
to i ATX i AT bednama a chodi to naprosto bezproblemu  - pouzivam orig
PowerChute ?? nebo je na nem neco v neporadku ???

--- CREATED BY ATC O..R..G..A..N..I..Z..E..R
--- http://email.cz <--- Get Your Free Email