www.novell.cz

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Čtvrtek Září 30 19:33:37 CEST 1999

> to jen tak predelat. Proste svet neni idealni. Konecne
> tusim www.microsoft.nl (snad .nl?) byl taky Linux, nekteri uzivatele
> MSN v dobe jejiho vzniku take prvni co uvedli pred
> zaplavou oken bylo neco jako "remote system is Unix",
> www.linux.cz bezi na IRIXu (ATM?), Hotmail na SUNech atd. atd.

	Shodneme se na tom, ze MS Win* jsou dobre na to, ze prilakaly k
pocitaci mnozstvi laiku, IRIX prilakal jinymi vlastnostmi ktere ma SGI
atd...

	Co se mi vsak osobne vubec nelibi je fakt, kdyz firma svym marketingem
lidem vnucuje predstavu, ze jeji system je presne to, co potrebuji a ze
to zvlada takove a takove veci (coz je pripad napr. Hotmailu - nevim o
tom, ze by se MS prestal tvarit, ze Windows NT jsou pro rozsahle
systemy) a pritom sama firma nema ve svuj produkt duveru nebo proste vi,
ze sama na nem fungovat nemuze, proc to teda lzive tvrdi jeji marketing?

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz