Soubory vetsi nez 2 GB

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Září 30 16:49:04 CEST 1999

On Thu, 30 Sep 1999, Pavel Machek wrote:

> Mas-li od sybase zdrojaky, tak ano. Vyzaduje recompilaci klienta.
>
> (Hadejte proc. Je potreba zmenit off_t z 32 na 64 bitu!)

Vim, prave pro to se ptam a prave proto jsem eliminoval
pripadne nedorozumeni vyberem Sybase :-).

kazdopadne to znamena prekomplovat vse, vyrobit novou distribuci
a stat se tak majitelem "pocitace" jehoz "hardware" ma
nekolik malo lidi na cele planete. :). Jen jsem si nebyl
jisty, ze mi neco neuniklo.

Jinak myslim, ze tu nepadla jeste jedna vec a to
nainstalovat ten Linux na 64bitove HW, kde
ty berlicky nebudou potreba, ale nevim zdali
tam clovek "nedojede" zase na velikost ext2 partion.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic