knihovny

Jiri Dvorak djiri na centrum.cz
Neděle Duben 2 21:33:50 CEST 2000

Mam problem
Potrebuji sehnat knihovnu libGL.so.1
Na netu sem nasel libMesaGL.so.3.0 a oni tam bilo ze bi tu predeslou
mela nahradi vytvoril sem na ni simbolicke odkazy
ale progrm ktery ji chtel stejne nejde po spusteni z xtermu se
na monitoru na chvili neco obevi o potom vipise Cannot load piece library !
jedna se nejaky leocad...  http://leocad.gerf.org/
a podobny problem mam s jinym cad programem
ktrery my vypysuje /xelcad: can't load library 'libforms.so.0.88'
nevite kde ji stahnout ja ji tam mam ale zrejme ne te verze
(version 0.88.1 ornewer) ktrou ten program  chce  na vebu maj sice
odkaz ale ten mi nejde jedna se o xelcad  ........
http://www.neuss.netsurf.de/~skrodzki/hallo.html
Mam distribuci REDHAT 6.1 CZ

Predem dik
         Jiri Dvorak     djiri na atlas.cz