Speak freely & Recording overrun

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Pondělí Duben 3 07:11:24 CEST 2000

> speak freely som skompiloval bez -DHALF_DUPLEX, a s -DNEEDED_LINEAR,
> -DIN_AUDIO_DEV="/dev/audio" -DOUT_AUDIO_DEV="/dev/audio1"
>
> no a problem je v tom, ze ak pustim speak freely, a zacnem nieco hovorit do
> mikrofonu, akonahle dohovorim a dam pause (Space), kernel zacne
> vypisovat na konzolu Recording overrun, a vypisuje to dovtedy kym nezrusim
> sfmike.
> inac nevyzera ze by to robilo nejake vacsie problemy, rozmyslam ze zrusim
> prislusne printk v /usr/src/linux/drivers/sound/dmabuf.c
>
> Netusi niekto aspon priblizne v com by to mohlo byt?

Tusim ze je to tim, ze se nevybira z /dev/(audio|dsp)* to co ma a on pak
pretyka buffer a vypisuje ty hlasky. Aspon me to tak delalo, kdyz jsem
si po siti to co jsem cetl z jedne zv. karty hral na druhe a ony mely
mirne rozdilne frekvence, ci jak se tomu nadava (44000 - zapis a 44192 - na
ctene strane).

Luf