Speak freely & Recording overrun

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Neděle Duben 2 19:53:11 CEST 2000

Skusam rozbehat speak freely, verzia 7.1
Mam zvukovu kartu (na doske) CMI8330.
Kym som chodil v half-duplex, vsetko fungovalo ako malo.
Potom som si povedal ze ked uz mam full-duplex kartu, skusim to zapnut.
Po nejakom tom experimentovani som zistil, ze full duplex mi funguje ak
dam
alias sound-slot-0 sb
alias sound-slot-1 ad1848
(cize /dev/audio je soundblaster, /dev/audio1 je microsoft sound system)

prehravanie niecoho cez /dev/audio a sucasne nahravanie z /dev/audio1
(alebo naopak) funguje bez problemov

speak freely som skompiloval bez -DHALF_DUPLEX, a s -DNEEDED_LINEAR,
-DIN_AUDIO_DEV="/dev/audio" -DOUT_AUDIO_DEV="/dev/audio1"

no a problem je v tom, ze ak pustim speak freely, a zacnem nieco hovorit do
mikrofonu, akonahle dohovorim a dam pause (Space), kernel zacne
vypisovat na konzolu Recording overrun, a vypisuje to dovtedy kym nezrusim
sfmike.
inac nevyzera ze by to robilo nejake vacsie problemy, rozmyslam ze zrusim
prislusne printk v /usr/src/linux/drivers/sound/dmabuf.c

Netusi niekto aspon priblizne v com by to mohlo byt?

P.S.
skusal som aj ALSA ale nepodarilo sa mi rozchodit OSS emulaciu. Funguje
niekomu OSS emulacia pod ALSA pre cmi8330?

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |