tkgoodstuff

Pavel Satny pavel.satny na alcatel.cz
Pondělí Duben 3 09:30:18 CEST 2000

Dobry den,

mam dva dotazy. Nevite nahodou nekdo kde bych sehnal zdrojaky tkgoodstuffu?
Ne v srpm. Abych to byl schopen prelozit i pro jine platformy nez pro linux.
Hledal jsem asi tyden na internetu a zkousel jsem:

http://wwwslap.cern.ch/comp/doc/tkgoodstuff/dists i
http://www-personal.umich.edu/~markcrim/tkgoodstuff/

ale stranky jsou nejak opustene. A tisice udkazu ukazuji na rmka redhatu.
Eventuelne mohl by mi to nekdo poslat mailem?

---

Nejsem schopen nastavit ve fvwm2 u urciteho okna aby se nezobrazoval ramecek
okna. Zkousel jsem NoTitle, NoHandles, BorderWidth 0, ale i tak se tam
zobrazuje ramecek, sice uz bez handleru, ale je tam a okno jde zvetsit (nejde
ale zmensit na puvodni velikost.)

S tim rameckem mam pocit jako by flag BorderWidth nefungoval ... ale asi to
bude mnou, ze jsem neco prehlidnul.

Diky moc,

Pavel Satny