Microcom ISDN Porte Internal a Linux?

Zdeněk Drlík zdenek.drlik na kleibl.cz
Středa Duben 5 12:53:45 CEST 2000

Petr Zapadlo wrote:

> Dobry den
>
> Potrebuji rozchodit ISDN adapter pod Linuxem a nasi obchodnici mi nuti Microcom ISDN Porte
> Internal.
> Je to PCI karta a nechtel bych si zadelat na problemy, bohuzel na webu jsem nikde o teto
> kombinaci nic nenasel (je otazka jsetli je to dobre nebo spatne).
> Pripadne mi doporucte jiny cenove nenarocny ISDN adapter, ktery ale velmi dobre chodi (ppp,
> fax ).
>
> Diky moc
>
> S pozdravem
> Petr Zapadlo

Tento adaptér opravdu pod linuxem podporován zatím není, dle mých zkušeností lze použít např.
Asuscom I-IN100-ST-D , dále Teles a AVM Fritz. Více o podporovaných interních ISDN adaptérech
je (pokud máte nainstalovány zdojové soubory jádra) v
/usr/src/linux/Documentation/isdn/README.HiSax.

--
S pozdravem

Zdeněk Drlík, diplomovaný technik
Klein & Blažek spol. s r.o.