Apache +CZ +php +SSL +imap(pro IMP) - nemate to nekdo hotove v rpm ?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Duben 3 10:38:27 CEST 2000

Zdravim

zkoumal jsem archiv konference, ale nasel jsme jen odkazy na subkombinace
vyse uvedeneho. A proto bych se chtel zeptat zda nekdo nemate hotoveho
apache v rpmkach s podporou ssl a php s nejakou podporou automatickeho
ceskeho prekodovani a pripadne co je treba pro provoz IMP.

Chtel bych www s moznosti php skriptu a moznost kryptovaneho SSL pristupu
pro spusteni IMP php skriptu pro zpristupneni posty pres WWW. Plus nejak
rozumne vyresene prekodovani cestiny. Php pokud mozno s podporou SQL
- hlavne MySQL a PostgreSQL. Nechce se mi to cele skladat - treba uz to
nekdo udelal a je ochotny to poskytnout ?