Apache +CZ +php +SSL +imap(pro IMP) - nemate to nekdo hotove v rpm ?

Pavel Kolesnikov pavel na bonton.cz
Pondělí Duben 3 12:13:09 CEST 2000

On 4/3/00, 9:52:33 AM, petrsi na jcu.cz (Petr Simek) wrote regarding
Apache +CZ +php +SSL +imap(pro IMP) - nemate to nekdo hotove v rpm ?:
> zkoumal jsem archiv konference, ale nasel jsme jen odkazy na
subkombinace
> vyse uvedeneho. A proto bych se chtel zeptat zda nekdo nemate hotoveho
> apache v rpmkach s podporou ssl a php s nejakou podporou automatickeho
> ceskeho prekodovani a pripadne co je treba pro provoz IMP.

V rpm nikoli, ale pokud pro ssl pouzijete mod_ssl a pro cestinu
csacek (http://www.csacek.cz/) nebo miriho patch
(http://lide.punknet.cz/miri/php-czech/), tak imho nebudete
mit problemy.

  Pavel