X-terminal

hancik hancik na atlas.cz
Pondělí Duben 3 17:01:50 CEST 2000

no to je docela jasny :))) na to bych se skoro ani neptal

ale jde mi spis o to, aby ty aplikace bezely v separatnim okne  - nejlepe to
ukaze asi priklad:

mam komp pomalej jen s XFREE a icewm (486)
a chtel bych, abych se z tohohle kompu pripojil na poradnej komp ( gnome a
sawmill a pod. ) tak, aby me to bezelo v oddelenym okne. A abych tam moh
pustit hned napr. gnome-session takze by me v tom okne vlastne nabehly X-ka
s okennim manazerem, listou, desktopem a vsema vymozenostma

:)
to by bylo uplne nejvetsi zradlo :)))

caoooooooooooo

--