X-terminal

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pondělí Duben 3 18:47:52 CEST 2000

hancik wrote:

> no to je docela jasny :))) na to bych se skoro ani neptal
>
> ale jde mi spis o to, aby ty aplikace bezely v separatnim okne  - nejlepe to
> ukaze asi priklad:
>
> mam komp pomalej jen s XFREE a icewm (486)
> a chtel bych, abych se z tohohle kompu pripojil na poradnej komp ( gnome a
> sawmill a pod. ) tak, aby me to bezelo v oddelenym okne. A abych tam moh
> pustit hned napr. gnome-session takze by me v tom okne vlastne nabehly X-ka
> s okennim manazerem, listou, desktopem a vsema vymozenostma
>
> :)
> to by bylo uplne nejvetsi zradlo :)))

 V separatnim okne to pomoci X asi nepujde, donutit windowmanager bezet
v okne by asi bylo hodne zajimave. Kazdopadne, az snad na ten wm to
normalne pujde jak popsano nize - X aplikacim je docela jedno, na jakem
displayi bezi. Takze staci lokalne nepoustet ten icewm, pripadne rovnou
pustit sawmill a pak vzdalene ten gnome-session nebo cokoliv.
 Jinak samozrejme lze klidne pustit i dalsi X, asi nejak jako 'X :1
-terminate -query remote.host.cz' , ale ta masina by pocitam dalsi X asi
neutahla, nehlede na to, ze je to asi stejne v tomhle pripade blbost.

 Lubos Lunak
 l.lunak na email.cz http://dforce.sh.cvut.cz/~seli     ---KDE Now!---