mod_ssl pro apache-1.3.9-8 z RH6.1 - nedari se zhotovit

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Duben 3 23:19:53 CEST 2000

Zdravim

On Mon, 3 Apr 2000, Pavel Kolesnikov wrote:

> V rpm nikoli, ale pokud pro ssl pouzijete mod_ssl a pro cestinu

pres mod_csacek jsem se dostal, ale mod_ssl se mi nedari zprovoznit
s apache 1.3.9-8 (z update pro RH 6.1). Sehnal jsem RPMko
mod_ssl-2.4.8_1.3.9-1.i386.rpm z contrib ale pri natahovani pise

Cannot load /etc/httpd/modules/libssl.so into server:
/etc/httpd/modules/libssl.so: undefined symbol: ap_global_ctx

Zkusil jsem si od nej stahnout srpm - chtelo jeste zdrojaky od apache
ale kdyz to spustim tak jako ve SPEC souboru, tak to pise -

./configure --with-apxs=/usr/sbin/apxs
Configuring mod_ssl/2.4.8 for Apache/1.3.9
./configure:Error: Installed Apache doesn't contain Extended API (EAPI)

Nejak se v tom neorientuju - nemate nekdo hotovy funkcni
/usr/lib/apache/libssl.so plus ty dodatky do /etc/httpd/conf a
/usr/share/ssl ??