X a pamat

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Úterý Duben 4 09:18:12 CEST 2000

Nazdar
Moje Xka su 3.3.5 wm enlightenment-0.16.3 linux rh-6.1 RAM 128 MB proc
celeron 466
problem spociva v tom ze ked bezia Xka pridlho (rozumej 2-3 dni) tak zrazu
proces X zabera 25-35 % pamate
na Xoch mi obvykle bezi monitoring siete takze ich neraz vypinam ale
zatial som neprisiel na iny sposob aj ked som v enlightenmente povypinal
vsetky efekty narocne na pamat a procak vysledok bol zalostny
pocitac zacina lagovat akoby to bol nejaky archeologicky nalez
cistim cache, nepustam narocne app mam len jeden background a len jeden
screen rozdeleny na 6 virtual screenov takze ani backgroundy nemozu plnit
pamat, skutocne nechapem ten narast
a to samozrejme ked restartnem X tak to naberie len 3.5 % co ako iste
vidite je 10x menej....
neviete niekto o nejakom lieku?

dzony