X a pamat

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Úterý Duben 4 14:13:50 CEST 2000

Peter Ronai wrote:

> Nazdar
> Moje Xka su 3.3.5 wm enlightenment-0.16.3 linux rh-6.1 RAM 128 MB proc
> celeron 466
> problem spociva v tom ze ked bezia Xka pridlho (rozumej 2-3 dni) tak zrazu
> proces X zabera 25-35 % pamate
> na Xoch mi obvykle bezi monitoring siete takze ich neraz vypinam ale
> zatial som neprisiel na iny sposob aj ked som v enlightenmente povypinal
> vsetky efekty narocne na pamat a procak vysledok bol zalostny
> pocitac zacina lagovat akoby to bol nejaky archeologicky nalez
> [...]

 Za to zvetsovani spotreby pameti X muze nejaka X aplikace - X totiz
alokuji pamet pro nektere veci vytvarene aplikacemi ( napr. myslim
alokuje XPixmapy ). Takze by melo stacit killnout tu prislusnou aplikaci
a X pamet po ukonceni X konexe tehle aplikace ( vetsinu ) te pameti
uvolni, tak by se dalo najit, ktera to je. Osobne bych to videl primo na
E, resp. Imlib . RH 6.1 obsahuje Imlib-1.9.7, ktery ma snad tezky leak
prave nejake takovehle X veci ( jde to najit nekde na
http://www.enlightenment.org , Rasterman si tam stezuje, ze RH nejsou
schopni dostat opraveny Imlib-1.9.8 ani do RH6.2 ). Takze jit na E www
stranky a stahnout si nejnovejsi Imlib a znovu ho prelozit, treba s
pomoci .spec file z RH6.2 pro Imlib-1.9.7 .

 Lubos Lunak
 l.lunak na email.cz http://dforce.sh.cvut.cz/~seli     ---KDE Now!---