cbq a poziciavanie nevyuzitej bandwidth

KUDLAC Tomas kudlac na asset.sk
Úterý Duben 4 13:31:29 CEST 2000

Zdravim,

pouzivam 2.2.12-20 kernel so zakompilovanou podporou cbq. Zaujimalo by ma ci
ide cbq nastavit tak aby si v pripade ze linka je volna poziciaval shapovany
kanal volnu bandwidth od ostatnych. CBQ taketo nieco podporuje, ale nedari
sa mi to nastavit aby to fungovalo aj v reale. Po precitani roznych
dokumentacii k CBQ (dost malo) sa mi zda ze toto ovplyvnuje parameter
"bounded" utility tc z iproute2. Odstranil som vsetky bounded z cbq.init,
ale shaper stale funguje rovnako. Tj. aj ked je volna linka shapovany kanal
ide max. rychlostou na aku je nakonfigurovany v /etc/sysconfig/cbq/ .
Neviete ma niekto nakopnut spravnym smerom? Ak viete o nejakej dobrej
dokumentacii k ovladaniu tohto v linuxe tiez by som privital (cital som
Floyda a Van Jacobsona, ale oni to rozoberaju len teoreticky).

A este jeden dotaz k CBQ...co presne znamenaju v /etc/sysconfig/cbq/
konfuguracnych suboroch parametre WEIGHT a PRIO ?

Dakujem,

--
Tomas Kudlac