AVer TVPhone 98

Henryk Paluch paluch na KMLinux.fjfi.cvut.cz
Úterý Duben 4 13:57:22 CEST 2000

On 31 Mar 2000 12:55:32 +0200, charlie76 <charlie76 na atlas.cz> wrote:
>Ma nekdo skusenost s AVer TVPhone 98 pod Linuxem?

Dobry den!
  Mam zkusenosti s kartu TVCapture 98, kterou dodavane Win9x ovladace
identifikuji jako TVPhone 98 (pritom hw vypada na neco mezi -
ma totiz TV tuner, ale nema radio). Podstatny je asi video chip -
TVPhone 98 ma BT878, zatimco starsi maji BT848(snad).

  Hlavni problem je s tunerem - standardni polozky v bttv.c totiz
neodpovidaji primo zadne preddefinovane karte:
  a) Hauppage New - chodi zvuk, ale ne obraz
  b) TVPhone      - nechodi zvuk, chodi obraz
  c) TVCapture98  - jina karta bez tuneru...

Chvili jsem si s tim hral a snad to pak chodi, ale skoro vubec tem konstantam
ve zdrojakach nerozumim.

Jako program na odzkouseni vrele doporucuji xawtv (hledejte na
www.freshmeat.net). Je s nim nejmene problemu a tv programy se daji
snadno prepinat a doladovat i ve fullscreen modu.

  Pokud mate v umyslu nahravat tv v Linuxu, tak Vas asi zklamu
- nevim proc, ale nejak spatne funguje detekce snimku - i kdyz nic nevypadne,
tak program bttvgrab tvrdi, ze  osciluji mezi 10-30fps a to je dost
divne. Nahravani do nekomprivaneho AVI (xawtv) je zase nepouzitelne
bez diskoveho pole a kvuli 2GB limitu, ktery plati pro soubory v Linuxu/x86
i pro klasicke AVI video...

--
S pozdravem
    Henryk Paluch, paluch na bimbo.fjfi.cvut.cz