AVer TVPhone 98

Tomas Kucera tom.kucera na sh.cvut.cz
Úterý Duben 4 18:15:49 CEST 2000

> Jako program na odzkouseni vrele doporucuji xawtv (hledejte na
> www.freshmeat.net). Je s nim nejmene problemu a tv programy se daji
> snadno prepinat a doladovat i ve fullscreen modu.

Presne tak, xawtv funguje opravdu rozumne.....
Jinak potrebne veci k rozbehnuti tehle karty jsou na:

http://www.metzlerbros.de/bttv.html

Mam Aver TVPhone 98 a grafiku S3 Virge DX a bezi to naprosto bez problemu...

		Kuca

(o>    Tomas Kucera (kuca) student 5.rocniku FEL CVUT
//  \    tom.kucera na sh.cvut.cz, tomas na globe.cz
V_/_   ICQ: 33297193, TEL: 0604 704983
Linux is like fantasy game: you can kill zombies and invoke daemons