X a pamat

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Úterý Duben 4 16:57:28 CEST 2000

>  Za to zvetsovani spotreby pameti X muze nejaka X aplikace - X totiz
> alokuji pamet pro nektere veci vytvarene aplikacemi ( napr. myslim
> alokuje XPixmapy ). Takze by melo stacit killnout tu prislusnou aplikaci
> a X pamet po ukonceni X konexe tehle aplikace ( vetsinu ) te pameti
> uvolni, tak by se dalo najit, ktera to je. Osobne bych to videl primo na
> E, resp. Imlib . RH 6.1 obsahuje Imlib-1.9.7, ktery ma snad tezky leak
> prave nejake takovehle X veci ( jde to najit nekde na
> http://www.enlightenment.org , Rasterman si tam stezuje, ze RH nejsou
> [...]
no bol som presvedceny ze mam nainstalene imlib-1.9.8 stiahnute z
enlightenment.org ale zistujem ze ked som si nainstaloval helix gnome (a
potom zcasti odinstaloval) zostali mi jeho 1.9.7
inac v redhate nie je ani e-0.16.3 len 0.15.5 takze v tomto ohlade treba
upgradovat
bohuzial to nie je jediny balik svojho druhu
preto mam rh-6.1 a nie 6.2 este stale lebo sa babrem s balikmi a
kustomizaciou ....

dz