Problem s pripojenim pevne linky

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Úterý Duben 4 18:41:30 CEST 2000

Dobry den,
mam problem s pripojenim pres pevnou linku na internet. Precetl jsem
ppphowto, LDP, Linux Inet server, vyzkousel vsechny mozne kombinace
nastaveni /etc/ppp/options, ale uz sem dost bezradny. Moje situace je
takova:
pripojeni na inet pres pevnou linku od spolecnosti Telenor, modem pro
pevnou linku Robotics 56 Kbps, rychlost linky 33600
soubor options:
lock
/dev/modem
33600
crtscts
modem
defaultroute
netmask 255.255.255.252
passive
persist
Kdyz pustim PPPD tak na modemu svitej diody jako ze je oukej a jako ze
komunikuje, ale ifconfig mi nevypise zarizeni ppp0

Tak jsem v zoufalosti pustil kppp, dal pripojit, to chvili psalo,
ze nastavuje hlasitost a ze pripojuje, a pak brutalne spadne. Po tomto
brutalnim padu spustim znovu pppd a vse funguje jak ma. A ja potrebuji,
aby mne to vse fungovalo, jenom kdyz napisu pppd.

nastaveni kppp:
zarizeni: /dev/modem
	rizeni toku: CRTSCTS
	ukonceni radky: CR
	rychlost spojeni 38400
	pouzivat zamkovy soubor Ano
	timeout 60s
modem,ppp,graf,informace: standartni nastaveni
konta: nazev konta: ,
	upravit->vytaceni: jmeno: ,
			telcislo: ,
			overeni: ,