Problem s pripojenim pevne linky

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Středa Duben 5 12:47:47 CEST 2000

 Tomas Valousek napsal:

> pripojeni na inet pres pevnou linku od spolecnosti Telenor, modem pro
> pevnou linku Robotics 56 Kbps, rychlost linky 33600
> soubor options:
> lock
> /dev/modem
> 33600
> crtscts
> modem
> defaultroute
> netmask 255.255.255.252
> passive
> persist

pro zkoumani, co se vlastne deje jsou zajimave parametry:
	debug
	kdebug [cislo]
	nodetach ( zpusobi, ze se pppd neodforkuje )

Z debugovacich informaci se da ledacos vycist, lze je nalest bud v
systemovem logu, nebo jsou primo na konzole, kde jste pppd spustil.
( ted nevim presne, co zpusobuje vypis na konzolu misto do /var/log/messages )

- mozna bych vyhodil passive ?

- rychlost, co se nastavuje pppd, je rychlost mezi pocitacem a modemem
  => nastavil bych ji na 115200

> Kdyz pustim PPPD tak na modemu svitej diody jako ze je oukej a jako ze
> komunikuje, ale ifconfig mi nevypise zarizeni ppp0

snad vam to k necemu bude

s pozdravem

 -- Adam --

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Je to malé, zelené a strašně nebezpečné ...
                                        ... žába s právem root-a