qmail

Tomas dumber na dumber.sk
Středa Duben 5 13:51:59 CEST 2000

Zdravim

On Wed, Apr 05, 2000 at 12:37:49PM +0200, Petr Zapadlo wrote:
> Dobry den
> Kdyz odesilam mail jinam tak dostanu hlasku ze domena neni povolena v
> rcpthost.

No pokud je mi znamo tak napriklad soubor rcpthosts musi obsahovat jmena domen pro ktere qmail prijma postu...napriklad mate li pocitac posta.domena.cz deafultne mate...etda alespon ja jsem mel pouze posta.domena.cz....kdyz jsem tedy posilal postu na jmeno na domena.cz qmail mi ji neprijal s tim ze tuto domenu neobsluhuje....byle tedy potreba doplnit do souboru locals a rcpthosts jeste domena.cz

No doufam ze se to z tohoto bude dat pochopit kdyby byli jeste nejake potize tak se ozvete

> Diky
>
> Petr Zapadlo

							Dumber

							dumber na dumber.sk