OT: webove diskuzni forum

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Duben 5 14:52:14 CEST 2000

On Mon, Apr 03, 2000 at 09:35:19PM +0200, Michal Krause wrote:
> Zdravim,
>
> a opet se omlouvam za OT, ale nema nahodou nekdo napsane jednoduche free
> webove diskuzni forum, nejlepe v PHP a bez pouziti SQL serveru? Zkusil
> jsem snad vsechno, co jsem nasel na FM a u vzdycky se mi neco nelibilo
> (nejcasteji zbytecna slozitost, narocnost na lokalizaci a nebo nehezky
> vystup). Neni treba zadne administratorske rozhrani a podobne opicarny,
> staci jednoduchy, ale prizpusobitelny, threadovy vystup.

  Zkousel jste w-agora ? Je to docela obsirne, i kdyz se mi to na prvni
  pohled moc nezalibilo - a jejda - Vy jste nechtel databazi... tak to
  nevim.

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl