OT: webove diskuzni forum

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Duben 5 16:49:20 CEST 2000

On 05/04/2000, Ferdinand Prantl wrote:

>   Zkousel jste w-agora ? Je to docela obsirne, i kdyz se mi to na prvni
>   pohled moc nezalibilo - a jejda - Vy jste nechtel databazi... tak to
>   nevim.

Hm, to jsem nezkousel. Neobsahuje to v popisku na FM slovo forum, takze
jsem o tom ani nevedel :)
Je pravda, ze databazi nechci, ale zatim jeste nemam nic, co by me
uspokojilo a w-agora vypada docela pekne, takze to v nejhorsim pripade
prekousnu.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi