Problem s LILO

stastny stastny na ustredi.ferona.cz
Středa Duben 5 15:22:35 CEST 2000

Jakub Zlamal píše ve zprávě .
>Dobry den,
>  nainstaloval jsem si Redhat 6.1cz na pocitaci, na kterem mam i
>Windows95. Po instalaci jsem restartoval pocitac a misto
>
>LILO:
>
>Se mi objevilo
>LI a blikajici kurzor. Pocitac mi zatuhl a nemuzu ho ted nijak
>spustit.
>
>Setkal se s tim uz nekdo? Co s tim?
>
>Dekuji Jakub Zlamal

Stalo se mi to same po upgradu Linuxu na PC, na kterem jiz byl nainstalovan
Linux spolecne s Win98.
Na hda1 az hda3 mam Win98 a 2x DOS. Na hda4 je extended partition, v niz
jsou partitiony hda5 az hda7.  V hda5 je sdilena oblast pro vsechny ctyri
nainstalovane OS, v hda5 je Linux RH6.1cz  a v hda6 je swap. Linux mel LILO
nainstalovano v hda5.
Pri upgradu Linuxu (tataz verze, jen jsem chtel rozsirit instalaci) se jiz
instalacni program neptal, kam ma LILO nahrat. Po instalaci so objevilo jen
LI a pocitac zatuhl.
Nevim co s tim. Poradite nekdo ?

Dekuji
Vladimir Stastny