Problem s LILO

Tomas Kasparek xkaspa06 na dcse.fee.vutbr.cz
Středa Duben 5 15:48:02 CEST 2000

stastny wrote:

> Jakub Zlamal píše ve zprávě .

> Stalo se mi to same po upgradu Linuxu na PC, na kterem jiz byl nainstalovan
> Linux spolecne s Win98.
> Na hda1 az hda3 mam Win98 a 2x DOS. Na hda4 je extended partition, v niz
> jsou partitiony hda5 az hda7.  V hda5 je sdilena oblast pro vsechny ctyri
> nainstalovane OS, v hda5 je Linux RH6.1cz  a v hda6 je swap. Linux mel LILO
> nainstalovano v hda5.
> Pri upgradu Linuxu (tataz verze, jen jsem chtel rozsirit instalaci) se jiz
> instalacni program neptal, kam ma LILO nahrat. Po instalaci so objevilo jen
> [...]

Nabootovat do linuxu z diskety a (po kontrole lilo.conf a fstab) spustit lilo
(jako root) nekdy pomuze. jinak kazde pismenko ktere se objevi z LILO pry
znamena, ze se system dostal o neco dale v bootovani a tedy L je horsi nez LI a
tak dale. Zcela urcite je problem v boot sektoru prislusnych particii nebo MBR.

--

    Tomas Kasparek (Sioux)
    VTI FEI VUT Brno