Nepovoleny pristup do Xwindow?

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Středa Duben 5 20:31:38 CEST 2000

On 5 Apr 2000 17:04:32 +0200, Jaroslav Honsa wrote:

: pokousim se spustit program, ktery jako vystup maluje v okne v X, ale
: porad mi pada s hlaskou:
: X Error of failed request:  BadAccess (attempt to access private resource
: denied)

Dajte viac informacii - aky program, ako zisti, do ktoreho
okna ma malovat, ...? Za tym BadAccess-om uz nic nenapisal?

: Pritom, kdyz stejny program spustim vzdalene pres ssh,

Co to znamena - na inom stroji s rovnakym displayom,
alebo na inom stroji na jeho displayi?

: Kde mam hledat neco nepovoleneho?

Komentar k BadAccess v X.h:

#define BadAccess         10    /* depending on context:
                                 - key/button already grabbed
                                 - attempt to free an illegal
                                   cmap entry
                                - attempt to store into a read-only
                                   color map entry.
                                - attempt to modify the access control
                                   list from other than the local host.
                                */

Netusim, co robite, ale pokial vam chodi po rozume
Xauthority, tak by som sa zameral na to posledne.
Pokial to chodi/nechodi podla displaya, moze to
byt ta colormapa - pozrite, ci tie servre maju
rovnake visualy (colormapa alebo truecolor a.p.).

Mate zdrojak? Ak ano, skompilujte s debug symbolmi,
dajte breakpoint na cojaviem XGetErrorText
a XGetErrorDatabaseText, pustite program s -sync
a poslite stacktrace.

Zdravi
--
				Stano