Nepovoleny pristup do Xwindow?

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Duben 6 09:41:03 CEST 2000

On 5 Apr 2000, Stanislav Meduna wrote:

> On 5 Apr 2000 17:04:32 +0200, Jaroslav Honsa wrote:
>
> : pokousim se spustit program, ktery jako vystup maluje v okne v X, ale
> : porad mi pada s hlaskou:
> : X Error of failed request:  BadAccess (attempt to access private resource
> : denied)
>
> Dajte viac informacii - aky program, ako zisti, do ktoreho
> okna ma malovat, ...? Za tym BadAccess-om uz nic nenapisal?
>
> : Pritom, kdyz stejny program spustim vzdalene pres ssh,
>
> Co to znamena - na inom stroji s rovnakym displayom,
> alebo na inom stroji na jeho displayi?
>
> : Kde mam hledat neco nepovoleneho?

> [...]
To vite, ze to bylo ono! Ja jsem porad hledal nepovoleny pristup do X a
on pocet barev! Na tom vzdalenem pocitaci mam barevnou hloubku 16b, takze
to slo, ale na lokalnim je jen 8b a to bylo malo. Nastesti ten program se
da presvedcit ke skromnosti.
Diky za radu.

Zdravi Jaroslav Honsa.