shozeni procesu pomoci wildcard

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Čtvrtek Duben 6 09:51:12 CEST 2000

> Netusite nekdo, jak by se daly shodit napr. procesy vsech uzivatelu,
> zacinajicich na p. Neco jako "kill -u p*" /to jsem si prave vymyslel,
> ale myslim, ze to vystihuje podstatu veci. Potrebuju to na AIX,
> ale myslim, ze to bude podobny.
> Predem dik za ohlasy.

Existuje killall <jmeno procesu> ktery zabije vsechny procesy daneho jmena.
Pozor na ruznych unixech se to chova ruzne.
Jeden kolega mi rikal ze killall myslim ze na Sunu je ekvivalentni shutdown -r
now .....
Jinak kill -u p* jde resit pomoci ps ax | grep [regexp] a nasledne kill proste
si napsat script

                                                             Bye Sam