OT: webove diskuzni forum

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Duben 6 09:52:12 CEST 2000

| Odesílatel: Michal Krause <michal na krause.cz>

Zkusil

| Hm, to jsem nezkousel. Neobsahuje to v popisku na FM slovo forum, takze
| jsem o tom ani nevedel :)
| Je pravda, ze databazi nechci, ale zatim jeste nemam nic, co by me
| uspokojilo a w-agora vypada docela pekne, takze to v nejhorsim pripade
| prekousnu.

Prosim, nebijte mne...

A co takhle webove formu co obsahuji MS Frontpage Server Extensions? Jsou i
pro linuxoveho Apache... Zadarmo... Ale od M$.

Bohuzel k jeho vytvoreni potrebujete aspon Frontpage 97, byt i jen zkusebni
30 denni verzi a wokna... Ale po vytvoreni uz jede samo, a kdyz nahlednete
do struktury souboru, casem se naucite forum i moderovat tak, aby jeho
funkcnost byla zachovana.

Cele to jede jako HTML dokumenty, doporucuji pouzit nejake starsi
extensions, nebo nejnovejsi - pokud umi radit prispevky podle data sestupne
(nahore je vzdy nejnovejsi), docela dost verzi extensions prave tohle neumi
a pritom je to docela uzitecne, v mnoha verzich radi pouze vzestupne (dole
je vzdy nejnovejsi)...

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz