OT: webove diskuzni forum

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Duben 6 16:06:44 CEST 2000

On 06/04/2000, Jaroslav Lukesh wrote:

> Prosim, nebijte mne...

Nebudu :)

> A co takhle webove formu co obsahuji MS Frontpage Server Extensions? Jsou i
> pro linuxoveho Apache... Zadarmo... Ale od M$.

No, uprimne receno, prijde mi to ponekud jako kanon na vrabce. A pri
tech zkazkach o (ne)bezpecnosti FPSE me to ani v nejmensim nelaka.

> Bohuzel k jeho vytvoreni potrebujete aspon Frontpage 97, byt i jen zkusebni
> 30 denni verzi a wokna...

Nemam ani jedno z toho...

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi