quake a kacelerace

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Čtvrtek Duben 6 16:36:22 CEST 2000

    ML: Mam v pocitaci kartu Riva TNT 2 AGP a jelikoz je v distribuci
    ML: Debian 2.2 quake 2, zkusil jsem si ho zahrat. Rad bych se zeptal
    ML: zda se nekomu podarilo rozchodit ho akcelerovane (openGL ?)
    ML: protoze pokud v nastaveni quaka prepnu na open GL, napise ze mu
    ML: chybi jakesi knihovny mesaGLcosi (i kdyz neco toho jmena se s
    ML: quakem nainstaluje). Tim to zkonci a spadne zpet na softwarovou
    ML: akceleraci.

Podivejte se do archivu konference. Asi pred mesicem jsem tady nekomu
popisoval, jak na to.

S pozdravem

--
Pavel Hanak