quake a kacelerace

Martin Lipinsky mlc na czech.net
Čtvrtek Duben 6 17:27:49 CEST 2000

On 6 Apr 2000, Pavel Hanak wrote:

>     ML: Mam v pocitaci kartu Riva TNT 2 AGP a jelikoz je v distribuci
>     ML: Debian 2.2 quake 2, zkusil jsem si ho zahrat. Rad bych se zeptal
>     ML: zda se nekomu podarilo rozchodit ho akcelerovane (openGL ?)
>     ML: protoze pokud v nastaveni quaka prepnu na open GL, napise ze mu
>     ML: chybi jakesi knihovny mesaGLcosi (i kdyz neco toho jmena se s
>     ML: quakem nainstaluje). Tim to zkonci a spadne zpet na softwarovou
>     ML: akceleraci.
>
> Podivejte se do archivu konference. Asi pred mesicem jsem tady nekomu
> popisoval, jak na to.

ha.

Radek ktery jste pred tim mesicem radil pomohl ale je otazka ka :) proste,
quake se spusti ale je UPLNE SILENE pomaly, a to i cestovani v menu
(jednou tuknu do klavesy a pak to 30 vterin ceka)

mel jsem trpelivost spustit timedemo 1 (0,2 fps)

Ale kdyz se podivam do sekce grafic, je tam spravne drzici rozliseni
640x480 a akcelerace openGL

Tak mam bud divnou rivu a nebo tu knighovnu :~(

S pozdravem

Martin Lipinsky'
email: ml na czech.net
pgp: http://ml.czech.net/ml.asc