Materialy pro seminarku

Dolecek Ales - PE xdola02 na vse.cz
Čtvrtek Duben 6 21:04:53 CEST 2000

Zdravim!

     V seminarni praci bych chtel psat neco o OSS resp SW pod GPL.
Nic technickeho, ale o ekonomicke strance veci. Mohl by me nekdo z
Vas nasmerovat na nejake zdroje informaci tohoto typu.

Hledam predevsim:
1) Informace o postu instalaci. Vim jak funguje distribuce, ale nekde
    na netu je pry dobrovolne pocitadlo uzivatelu Linuxu. Existuje
    neco takoveho i pro jine free programy? Pro zemne ceske?
    Vite nekdo o dalsich zdrojich (pruzkumy ruznych firem atd.)

2) Seznamy firem pouzivajicich tento SW
    a) pro vlastni cinnost (ISP, skoly, vyvoj SW, zpracovani dat, ...)
    b) pro provoz jineho komercniho SW (databazove servery, podnikove
       IS, ...)
    c) protoze jej modifikuji pro valstni ucely
    d) pro cokoliv dalsiho

   Zajimaji me predevsim ceske firmy. Pokud nekdo u takove firmy
   pracujete a myslite si, ze by vedeni bylo ochotno venovat mi trochu
   casu a podelit se se mnou a sve zkusenosti, dejte mi prosim vedet.

3) Jakekoliv informace tykajici se ekonomicke stranky veci. Hlavne
   nejaka konkretni cisla.

4) Dalsi prace podobne te moji.

Odpovedi posilejte prosim na muj e-mail. Vytah z toho co mi poslete
zde zverejnim (pokud to bude stat za to). Pokud bude zajem mohu
zverejnit i vyslednou praci (na konci semestru).

                                                    Predem dekuji