Hledani v linux.cz - Re: Vylepseni nbd, was: nbd na Solarisu

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Duben 7 21:25:49 CEST 2000

On 7 Apr 2000, Jan Kybic wrote:

> Na te web strance jsem nic nenasel, tak jsem si to udelal sam.
> Rozbehl jsem ctyri veci:
>
> 1) 'nbd-client -d /dev/nd1'  zrusi spojeni (predtim se nedal vubec zabit)

Zdravim,

dotaz mimo tohle tema - zaujal mne tenhle prispevek a zajimalo mne co ze
je vlastne to nbd. Tak jsem si chtel prohlednout predchozi diskusi na
tohle tema a na www.linux.cz jsem v Prohledavani archivu konference
linux na muni.cz zadal dotaz na nbd . A hadejte co jsem nasel ? - nic je
spravne.

Delam nekde chybu nebo je to nejake rozhasene ?