DNS etc.

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Čtvrtek Duben 6 20:12:08 CEST 2000

Zdravim,

> A je string delky CACHE_ELEMENT_MAX_LENGTH dost velky,
> aby se do nej dal zkopirovat string delky
> MAX_INPUT_LINE_LENGTH?
>
> (Pokud reknete, at jednu konstantu definuji pomoci druhe, tak
> stejne casem na problem zarazime, pokud na sebe konstanty
> budou - treba neprimo - kruhove zaviset; C preprocesor neumi resit
> soustavy linearnich rovnic.)

Staci pouzit velice jednoduchou konstrukci typu

#if CACHE_ELEMENT_MAX_LENGTH < MAX_INPUT_LINE_LENGTH + 16
#error Fixme!
#endif

a mate po problemech, aniz byste musel resit linearni rovnice.

> [Jo, a tabulator jsou odjakziva CTYRI znaky, a kazdy, kdo tvrdi
> neco jineho, pise neprehledne.] :-]

   :-))  Indent step je mozna 4 znaky, ale tabulator je odjakziva
osmiznakovy a na tom uz asi nikdy nikdo nic nezmeni.

> Zalezi na tom, v jakem smyslu myslite vsemocnost. Samozrejme
> je zname ono fousate "Nelze napsat program, ktery ma za vstup
> libovolny program a za vystup odpoved, zda je ten zkoumany
> program spravne". Ovsem je dosti zrejme, ze my zde nepracujeme
> s libovolnym programem. Pracujeme s konkretnim programem, a
> spravnost/nespravnost lze dokazat. (Pravda, pokud bychom meli
> smulu, tak nam to akorat trva strasne dlouho.)

   Spravnost dokazujete vzdy vzhledem k nejake formalni specifikaci,
ale tato specifikace je vlastne take sveho druhu program, takze muze
byt rovnez spatne. A kdo dokaze spravnost specifikace?

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"How do I type 'for i in *.dvi do xdvi $i done' in a GUI?"